top of page
Hiter report.
Izleta se je udeležilo sedem vozil (2 × defender 110, 3× defender 90, 1× Dsicovery II in Jeep WJ)
Jaz, mico in gvardo smo bili dogovorjeni ob 16.15 na črpalki Tržaška. Ker sem zamujal, sta se mico in gvardo odpravila na pot, pravočasno. Potovala sta s 100 km/h. Jaz sem ju z defom lovil vse do Ajdovščine. Vmes sem dosegel max hitrost 125km/h (čelni veter). Tik pred mejo smo se ustavili na BS, kjer smo počakali Artesa z Def 90 pickup.
vmes sem ugotivil, da je def požrl veliko količino goriva ~18l/100km .
V Dobrovo, kamor smo prispeli malo čez 18.00, smo se peljali čez Italijo. Tam so že bili v štartni vrsti Seba, Vodonos in Povh s sopotniki.
Sledila je prijava in predstavitev communication executive agencije New moment, ki je avtombile opremil z nalepkami, udležencem pa predal darila. Ker je bilo do štarta skoraj dve uri, smo zakurili žar ....
Ob 20:30 smo se podali na RB. Po parih točkah sem se izgubil... Vodstvo je prevzel seba. Do prvega postanka je pot potekla lepo in tekoče. Na prvem postanku smo degustirali različna briška vina in se okrepčali z lepinjo in pivsko klobaso. Ura je bila 22:00.
Pot nadaljuemo do drugega postanka (23:30), kjer so nam ponudil kavo.
Čez približno pol ure smo pot nadaljevali in izbrali HARD, ki smo ga prevozili brez problema in adrenalina.
Nadaljujejmo po prašini, vmes se ustavimo in prijetno kramljamo, v daljavi pa se sliši nehumano turiranje vozil in navdušeno navijanje. Nadljujemo in zopet izberem(o) hard. Tam se je pa malo zataknilo. Ker je bila pot dolga, je začela popuščati koncentracija , zato sem preveč ležerno zapeljal v neko blatno kopel, iz katere me reši Erika. Poizkusi Artes, na silo in dilo, pa tudi ni šlo.
Tudi micu je začela pešati koncentracija, poleg tega ga je zgrabila neka besna sila in se med obračanjem vozila skoraj prekucne... (zapeljal je v neko luknjo, namesto na most)
Adrenalina polni nadlajujemo do cilja. Vmes nas kontrolne točke usmerijo po bližnjicah, da ne bo trajalo predolgo.
Zmatrano veseli in srečni pripsemo na cilj, ŽE SPET ZADNJI, kjer nam postrežejo pašto in pijačo. Ob 5:00 sem šel spat in se zaradi sonca ob 7:45 zbudil.
Sledil je zajtrk iz žara, nakup češenj in marelic in pot proti domu.
Na poti proti domu sem bil primoran oprati podvozje in platišča vozila, ker je bil vožnja z več kot 70 km/h ne mogoča.
Naslednje leto ne bom zadnji!
Končna ocena: Lani je bil boljši RB, ker je bil malo bolj zahteven in zanimiv. Lani so na prvi postaji ponujali namesto pivskih klobas, različne sire, kar gre bolje skupaj z vinom.
Kakorkoli super dogodek, na katerem je letos sodelovalo 105 vozil.
LP
Še enkrat bi se rad zahvalil communication executivu agencije New moment za priskrbljeno hrano in pijačo ter podarjena darila.
Članek spisal in slike posnel: Aljaž
bottom of page