top of page

L A V R I C A  4 X 4 X F A R

(Božični trening)

V decembru nam je zmanjkalo zagnanih organizatorjev, ker pa ni zmanjšalo obcutka, da bi se pred novim letom vsi nekako še radi malo vozili. Zato smo se dogovorili za najem motokros proge na Lavrici, kjer smo upali na snežno-blatne razmere

l1.jpg

Zbrali smo se v soboto, 27.12.2003 ob udobnih 10h v prijetno soncnem a mrzlem vremenu. Proga je kazala zelo mešane pogoje vožnje. V sencnih legah je še ležal sneg, na ovinkih so bile globoko zamrznjene blatne luže, na nekaterih najhujših klancih je bilo popolnoma suho, na nekaterih pa malo mešano. Ocitno zelo zahtevne razmere, ki so nudile obilo izziva predvsem za gume, ki so bile na redkih avtomobilih kos tem pogojem.

l2.jpg

Zbralo pa se nas je kar 21 in s tem smo dosegli klubski rekord ; 5 Freelanderjev (2 novinca), 1 Jota, 2 Range Rover Classica, 3 Defenderji 90, 1 Serie III in 9 Discoveryev (prav ste prebrali - DEVET ) od tega 4 novinci ! 

l3.jpg

Aleks je z nabritim Defijem 90 Tdi povedel konvoj po progi, ki je hitro pokazala svojo težavnost. Med zadnjem dežjem so jo dodobra zvozili motokrosisti, po tistem pa so vse kolesnice in kanali globoko zamrznili, nakar je še vse skupaj pokril sneg. Tako so avtomobili poskakovali, drseli po klancih navzdol (HDC je tiste, ki ga imajo, zelo lepo reševal), na klancih navzgor pa ni šlo brez odlocnega zaleta in precej plina. Tam so se tudi pokazale velike razlike v gumah. Klasicne M+S cestne gume na Freelanderjih in nekaterih Discotih so se pokazale kot najslabše, Allterain in Mudterainke so bile že boljša izbira, najboljše pa so bile prave zimske lamelaste in mehke gume na nekaj Discotih. 

l4.jpg

Že med uvodnim krogom so se pricele ponavljanja vožnje v klanec, popolni zastoj pa je povzrocil Boris, kateremu se je vdrl led v ovinku in je do odbijacev pogreznil Discota v blato. Reševalna akcija je bila dolgotrajna, dokler ni prišel na sceno Andrej in pokazal vsem, kaj so to dolgoletne izkušnje iz offroada. V vmesnem casu se je povsod po progi pojavilo še nekaj kriticnih mest. Družina Koracin je resno testirala svojega novega-rabljenega Freelanderja in se pri tem dodobra namucila, Uroš je po sedmem poskusu le spravil Ranga na vrh zahrbtnega poledenelega klanca, ostali pa smo malo pomagali, malo drseli, se mucili, ponavljali lekcije in se po kakšni uri in pol odlocili za prvo pavzo, saj je "gostišce Bombek" odprlo svoje duri pod glavno tribuno. 

l5.jpg

Franci in Janja sta se na poti iz morja domov prijazno ustavila in skuhala vsem udeležencem pravo kuhano vino, ki smo ga pošteno povedano vsi potrebovali. Na progi je bil skoraj eno uro mir, tako smo se zaklepetali in pomodrovali o vsem, kar se nam je dogodilo v tem letu. Vmes je mraz pricel popušcati in proga je postala malce lažje prevozna, zato so se mnogi ponovno zapodili po progi. Priceli so se tudi poskusi precenja blatne luže, ki nam je na zacetku povzrocila take težave in prav veseli smo bili da se ni nihce ponovno zakopal v njo. Joža je sicer odtrgal zakljucek odbijaca na Discotu, drugih poškodb pa ni bilo. Andrej si ni mogel pomagati in se je toliko casa igral z Discotom, da je le temeljito nasedel na grebenu med progama. Tokrat ga je hitro rešil Samo.

l6.jpg

Proti 13h smo pocasi priceli odhajati proti domovom, saj so že priceli zvoniti mobiteli v stilu; "kdaj pa prideš, juha bo cez pol ure na mizi ?" Bil je zelo mrzel ampak adrenalina poln dan, ki nam je dal nekaj lekcij v stilu "do kje gre" in "zakaj ne" kar bo zelo koristno na terenu, kjer ne bo možnosti za ponavljanje.

 

Spisal: Marjan Cukrov

bottom of page