Boltez BF Goodrich 4 x 4 meeting 2007
Po dolgem zimskem spanju smo končno dočakali priložnost za druženje in preizkus vozniških sposobnosti.Bila je sobota 10.marca in ura je kazala sedem zjutraj, ko smo se nekateri še z napol zaprtimi očmi, zbrali pred trgovskim centrom v Šiški.Na zbornem mestu se je zbralo 8 Land Roverjev. Zasedba je bila sledeča 2x freelander, 2x discovery,4x defender.Odpravili smo se proti Naklem na srečanje 4x4 oz. amatersko tekmovanje Boltez Bf Goodrich 2007, ki je mimogrede letos štelo tudi za točke državnega prvenstva, in posledično so veljala tudi določena pravila po veljavnem pravilniku ORZS.Na samem kraju v gramozni jami pri Naklem so se nam pridružili še trije defenderji in legendarna serija109.Bilo je še nekaj Land Roverjev ki sicer niso članiKLRS.
Vsi zbrani člani smo se odločili spopasti s tako imenovano soft spretnostno preizkušnjo.Poanta softa je da, kar se da hitro odpelješ postavjen krog in pri tem ne podreš ali oplaziš postavljenih količkov ali traku.Na progo naj bi se odpravili trikrat(nekateri tudi večkrat, spet drugi manjkrat). Prvič ob ogledu proge v skupinah po deset, ter drugič in tretjič posamezno in na čas.Lovro je ob ogledu proge spoznal da bo s svojim freejem raje navijal in ne bo tvegal kakšne neljube poškodbe svojega konjička.Potem je sledilo dolgo utrujajoče čakanje na štart prve hitrostne preizkušnje ki je obenem tudi edina resna graja organizatorju.Nekateri smo se načakali tudi po tri ure da smo prišli na štart.
Kot vedno so se tudi tu našle nekatere zvezde ki so se vrivale. In ravno malo pred menoj sta se vrinila dva samurajca ki sta kasneje za kazen pristala na boku.
Zaradi samega čakanja na štart, ko je bilo treba vsakih nekaj minut avto premakniti za kakšen meter naprej je bil ogled ostalega dogajanja otežen.
Za samo dirkanje je bil pogoj uporaba varnostne čelade, pripet varnostni pas in zaprta okna(oz. odprta največ 5cm).Proga je bila, za klasično zasnovana terenska vozila ne prezahtevna, tisti z bolj SUV-jevsko obliko pa so pridno praskali po trebuščku svojih vozil.Na nekaterih delih je proga ponudila atraktivno izvedbo manevrov.Najbolj atraktivna mesta za gledalce in fotoreporterje sta bila nedvomno skok čez ˝ kucl˝ in prečenje večje luže, in slednja mi je verjetno zaradi prevelike vstopne hitrosti oz. po nekem čudnem naključju pokvarila čas.
Le s težavo sem uspel svojega diska prepričati da zmore še tistih zadnjih 50 metrov do cilja.Po pregledu vozila smo skupaj ugotovili da bi se ubožec kmalu zadušil.To je bil tudi razlog, da se na drugo hitrostno preizkušnjo, ki se je vozila v obratni smeri, nisem podal.Tokrat je naslov najhitrejšega člana KLRS zasluženo dobil Anže Mali s svojim defenderjem 90 in postavil rezultat ki ga je pripeljal na odlično četrto mesto v kategoriji dizel in na 12.mesto v absolutni kategoriji. Čestitke!!!
Prireditev je bila uspešna in upam da se jo naslednje leto udeležimo v še večjem številu in morda še s kakšnim tekmovalcem v hardu.
Aleš