top of page

KLRS prednovoletna zabava 2018

Sobota popoldan..... Še enkrat preverim, kdaj je zbor v Radovljici in spotoma mečem torbe v gepek. Zaverglam ta starejšega D2-TD5 in s sopotnico odpeljeva od doma. Z "malo" sva se dogovorila, da zapeljeva po stari cesti saj imava dovolj časa. Med prijetnim klepetom počasi pridrajsava do zborne točke, ker sva prezgodnja, peljeva še do Lesc. Narediva en krog in se vrneva nazaj do Radovljice. Tu preveriva kaj imajo v China Shopu, kupiva nekaj bedarij in do parkirišča, kjer se dobimo z ostalimi. Tam že čakatza dve ekipi, a kmalu sledijo ostale. Aco je naš kolovodja. Izreče nekaj napotkov in odrinemo malo čez dogovorjeno uro. Žal je tema in ni kaj dosti videti.

Pot nas pelje za Bledom, gor proti Blejski dobravi, čez hrib do Jereke. Tu nas čaka Alenka pred hišo z kupom dobrot. Prilijemo nekaj požirkov toplih napitkov in se odpravimo naprej. V Srednji vasi zavijemo v breg. Tu nas ujameta večna zamudnika Tejka in g.Tajnik. Mucki so O.K. (eni in drugi, matr tale Bužga) je bilo slišati. Po cca 10 km prispemo na končno točko. Sledi spoznavanje okolja in osebja, ki nas prijazno sprejme....no ja Aco je gospodarico malce podkupil da se je "ohladila",saj smo zamujali skoraj uro.

Nasmejana skrbnika koče na Uskovnici, vedno za štose Agata in njen Stanko nas povabita v tople prostore. Posedemo se kakor komu ljubo in dogodek steče.

Prijetno čvekanje pa obujanje preteklih dogodkov, nekaj političnih saj brez tega skoraj ne gre, plani za naslednje leto......

Kmalu sledi večerja. Mladež že lačna in neučakana plane po dobrotah. Tudi tastari ne zaostajamo.

Po večerji mladina pripravi vse potrebno za izvedbo tradicionalnega žrebanja daril. Razkrit je pravilnik z pogoji sodelovanja in zatem začnemo z iskanjem sreče :)

Agata jih vmes še nekaj strese iz rokava, da se nasmejemo do solz - a ne Pero :).

Ni se dala kaj prida motit.

Otroci bi šli spat, zato na kratko prekinemo našo komedijantko, da nam razdeli izbe. Prijetne sobice, ni kaj. Priporočam, če kdaj zaidete tja.

Del članov nas zapusti malo pred skokom v nedeljsko jutro.

A glej ga zlomka, se pojavi naš Igor s kitaro v roki in zabava je šla prav v nedeljsko jutro.

Ko mu je moč pričela pešati je vajeti prevzela Petra in žgala do konca. Tik pred sončnim vzhodom smo se razkropili po bajti.

Se nadaljuje........

Zbudimo se v sončno jutro. Priznam, da bi poležal še kako uro a mladina se ne da. Prikotalim se v jedilni prostor kjer zadiši po omleti in čaju. Velik del družine se je že podprl s tem in onim. Naredimo plan, da se sprehodimo poti Pokljuki. Kaj kmalu se res odpravimo peš. Pot nas vodi navkreber in potrebno je kar malce "stopiti". Dosežemo snežno mejo, kar otrokom doda navdih za ustvarjanje in uživanje na belih bregovih.

Prisopihamo do neke koče, kjer nam Erika razloži čemu objekt služi, ker pozna njegovo zgodovino. Po kratkem klepetu in ogledu okolice se vrnemo nazaj. Tu spijemo čaj in se poslovimo. Pot v dolino je podnevi prav idilična. Z Marjanom se odločimo za vrnitev v domači log čez Sorico. Tu nas preseneti prepoved vožnje v smeri proti Rudnem. Zapeljemo mimo vlečniških naprav proti Petrovem Brdu. Nedaleč od Sorice je omogočeno še eno prečkanje proti Selški dolini. Gremo tja.... Ja, cela jeba...., tudi ta pot zaprta zaradi gradbenih del. Ni preostalo drugega, kot da jo ucvremo do Petrovega Brda. Tu namesto proti Tolminski kotlini zapeljem levo proti Železnikom. Lakota naredi svoje. Naredimo postanek "Pri Birtu", se okrepčamo in proti domu. Lep dan, ni kaj dodati.

Vikend smo tudi tokrat preživeli lepo. Se veselim prihodnjih srečanj :)