© 2018 by Storz & Other members

Photos and other material are protected with angry and hungry dogs.

Nočni RB, Brda 2018

BRDA nočni RB. 

Najslabše do sedaj. 

Zakaj? 

Za organizacijo takega dogodka je potrebno veliko truda in znanja, da se pridobi vse potrebne papirje, da je dogodek legalen. 
Glede na to, da Jeep Club Brda, take dogodke organizira že vrsto let, smatram, da ima društvo izkušnje pri pripravi takih dogodkov.

Tudi društvo KLRS ima izkušnje z udeleževanjem na tem in podobnih dogodkih, zato se zdi kritika upravičena. 

Škoda je, da jim tokrat ni uspelo izpeljati dogodka na nivoju preteklih let. Nasprotno, tokrat je bila zadeva izpeljana pobalinsko! 

Štart je bil okoli 20.00. 
Prvi hard je bil izpeljan korektno. Dobili smo dodatne papirje. 

Pred drugim hardom so se začele težave. Nekateri pred nami so poškodovali vozila, do te mere, da so se morali vrniti v dolino zato smo počakali. Pustimo ob strani to, da se je med tem skoraj zgodil pretep --> lokal matador je napadel mirnega člana KLRS, da naj takoj umakne jajca (LR) če ne bo nevem kaj... Ker jajc ni mogel umakniti, je lokal matadorju odneslo varovalke. vsi so odnesli brez bušk.

No, ko so se strasti umirile in so poškodovana vozila prišla nazaj, smo nadaljevali. Redarji so nam pozabili izročiti liste. Tako se je zgodilo, da ko smo prišli s harda in nismo vedeli, kje smo. 

Imeli pa so spet zelo veliko za povedati čez LR in kako to ne more po tem hardu. 
Počasi bi lahko fantje in dekleta ugotovila, da je večina KLRS vozil opremljena vrhunsko = defender s primernimi pnevmatikami MT, velika večina jih ima tudi zadnje zapore diferencialov, nekateri tudi vitle ipd... OPOMBA: Original pnevmatika 235/85 R16 je tako velika, da je potrebno na cherokke, mitcke in podbonih vozilih, da ne omenjam suzukijev, nekaj predelati (vsaj porezati odbijače).... Defenderji imajo še malo večja kolesa 255/85 R16

Po indijančenju smo le ugotovili, kam so se odpeljali predhodniki. Po še nekaj odpeljanih točkah, smo pri točki približno 60 od 130 ugotovili, da je že vsega konec. Ura je bila polnoč in nekaj. Zato smo se odpravili na cilj po asfaltu. 

V preteklih letih smo zaključili okoli 3.ure.

Kritčne točke so: 


Redarji: 
1. Seveda odločajo kdo kam lahko in kam ne, pri tem naj bodo suvereni in odločni. Ne cinca marinca. In na način pojdi pogledati in oceni. Ko smo ocenili da gremo lahko, so se odpeljali.
2. Če so "tekmovalci" še na progi, morajo biti na progi tudi redarji.... 
3. Redarji naj bi vedeli na ketrih točkah stojijo. Tokrat niso vedeli najbolje. 

Skratka, v Slovenij ni veliko oziroma, sploh ni takih dogodkov, zato je škoda, da bi tudi ta, zardi zgoraj opisanih malomarnosti propadel... 

LP, Aljaž